Friday, May 29, 2009

hari ini di upm

Hari ni jumaat, tak pg inspem pun..decide nak pg fakulti pendididkan dengan ifat..teman sarah sorang2 kat sana..huhu..sempat jugak ambil gambar.
tgh mengedit artikel

ifat buat2 sibuk

ifat n sara kuat nye keje
mencapap sblh sara

6 comments:

taQi said...

x de gambar dak UMS tu?

af said...

huhu...akk ditinggalkn sndrian kt INSPEM...naseb baik ade bdk2 UMS tu, hahah...=P

Hayati Hanuni Halin said...

hahahahaha!! aku tau dah teknik korang mek gamba neh.... mesti buat2 je sibuk kan kan...??

keh3x...

amy said...

taqi:
seganlah nak amek gambar budak ums tu..nanti apa plak die kata,aku suke kat die plak..haha..marah ifat nanti..

kak af:
sorry kami meninggalkan akk dgn budak ums..busan duk inspem ar..

yati:
weh,ni betul2 keje tau..kitorg sibuk menaip...menaip ym..hahaha

taQi said...

ifat marah?hehe
nak kne "terjah" ifat la macam ni...hehe

amy said...

taqi:
kitorg saje je gosip die dgn ifat..ifat pun ckp dia suka budak tu..tp kitaorg tahu dia gurau2 jer..heee