Saturday, September 5, 2009

jumlah penurunan berat badan slps 2nd week of fasting

setelah dikira dah ditimbang
berat aku turun since 1st day until 14th day of ramadan
jumlah penurunan ialah
---3KG---
meaning that,sejak dtg sini at first day of sem 1,
berat aku dah turun
---6.5 KG---
naik cuti raya nak turunkan lagi.hehe

6 comments:

taQi said...

tahniah2

amy said...

taqi: hehe..tq

intan.dayana said...

wahhh! bile la aku nk turun plak ni~

amy said...

intan:bukan ke pun dh turun jgk ker

pjah said...

tahniah amy..sngt kagum..akak aku dah turun 4 kg bulan pose ni jer..aku?cam takde jer..amy nanti kalo langsing bergaya, jangn tak nak kawan aku plak taw..hehehe

amy said...

pjah:wah bagusnya akk kau..hehe..nak langsing tu maybe lambat lg kot..tu pun ikut mood aku kalau aku dpt istiqamah...aku tetap kwn dgn sape2 pun klu aku kurus.hehe.tetap ingat kwn2(bajet mmg kurus)..hihi