Thursday, August 20, 2009

Aku ketagihan

aku ketagih
.
.
.
.
.
aku ketagih!
.
.
.
.
.
aku ketagih!!
.
.
.
.
.
aku ketagih!!!
.
.
.
.
.
mcm mana nak solve ni??
.
.
.
.
.
.
aku ketagih jogging kat Tmn Bandar..dah seminggu berturut2 aku pg jogging kat sana tiap2 ptg...2-3 rounds aku jog..
.
.
.
.
.
.
nanti bulan puasa dah tak dpt pergi!!
aarghh..kalau pg mesti org kata aku tak puasa pulak...
Sbnrnya ada org cabar aku utk kurus..dia kata kalau aku kurus,aku akan lebih yakin pd diri sendiri!

4 comments:

Hayati Hanuni Halin said...

hahahahahah!!!
amy!! nak tegelak laaaa....

amy said...

yati:
nape kau nak tergelak..hahaha
jom lepas raya, jogging hari2 dgn aku..hehe

dodonut said...

nak join..

amy said...

dodo:
jom2..smgt anda dialu2kan..msg saje saya apabila ada kelapangan dan terasa ingin pg jogging..ayuh!